?

Log in

No account? Create an account
 
 
22 September 2008 @ 11:09 pm
HEROES 3.01 & 3.02 CAPSLOCK POST!  

TEH DARK!FUTURE WITH FUTURE!PETER AND FUTURE!CLAIRE. FUTURE!PETER SHOOTING NATHAN AT TEH CONFERENCE. NATHAN RISING FROM THE DEAD! WHAT A WAY TO OPEN UP SEASON THREE, EH?

CREEPY SYLAR IS FUCKING CREEPY. OMG.

I'M GOING TO REALLY LOVE CLAIRE THIS SEASON, I CAN TELL. GREAT UPGRADE FROM LAST SEASON. RESOURCEFUL GAL! SHE BEAT SYLAR UP WITH A TROPHY! HAHAHA! STABBED HIM.

THAT WHOLE SEQUENCES IN THE BENNET HOUSE FELT LIKE IT WAS DIRECTLY OUT OF A HORROR MOVIE. SYLAR SNEAKING IN THE SHADOWS. OMG THIS IS FRAKKING AWESOME!

"EAT YOUR BRAIN? THAT'S DISGUSTING, CLAIRE." OMG THEY WENT THERE! THAT IS KIND OF AWESOME, NICE SHOUTOUT TO FANDOM KRING.

OMGWTF WITH THE "YOU'RE SPECIAL"? THIS IS GONNA BE INTERESTING.

OH MOHINDER BABY, WHAT DID YOU DO? IDK WHAT TO FEEL ABOUT THIS NEW DEVELOPMENT - AND Y'ALL KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT. IDK IDK IDK IDK. JUST, IDK. BUT INJECTING HIMSELF, I CAN'T HELP BUT THINK OF RODNEY MCKAY EXPERIMENTING WITH THINGS HE SHOULDN'T. OH SCIENTISTS, USING YOURSELF AS TEST SUBJECTS. NOW HE'S LIKE SUPERCHARGED SPIDERMAN/SLAYER COMBO. WITH LOTS OF STAMINA. I MEAN, LOTS. AND HIS HORMONES MUST BE HIGH OVER THE ROOF 'CAUSE, YEAH. STILL IDK.

BUT I WAS LOLING WITH HIM CLIMBING THE WALLS. HE LOOKED SO GIDDY AND HYPED UP. AND YES, THE SHIRTLESSNESS. BUT STILL. WTF.

ELLE IS NOT ANNOYING! YAY! SHE'S VERY SYMPATHETIC, AND I'M BETTING SHE'LL TEAM UP WITH HRG TO GET REVENGE ON SYLAR ONCE AND FOR ALL.

ANGELA PETRELLI! THE ICE QUEEN BITCH IS BACK! AND I'M LOVING EVERY MOMENT! AND HER POWER! EEEEE!

SO FUTURE!PETER SENT REAL PETER IN FRANCIS CAPRA'S BODY? SRSLY? THIS IS GONNA BE AWESOME.

STRING THEORY! WHEE!

CLAIRE NOT FEELING ANYTHING WHEN GETTING HURT. THINKING SHE'S NOT HUMAN ANYMORE. NO NOES. THIS MUST BE WHAT ADAM WENT THROUGH, AFTER ALL HE'S SEEN AND EXPERIENCED AND OH GOD. OH MY GOD.

O HAI THAR LINDERMAN! LONG TIME NO SEE!

SO, NATHAN HAS HIS OWN HEAD!LINDERMAN NOW? KINDA AWESOME IF I DO SAY SO MYSELF. SO DOES THIS MEAN THAT NATHAN IS THE RELIGIOUS!GAIUS OF THE SHOW? IDK, THIS IS ALL WEIRD.

AND THERE'S NIKI BUT IT'S NOT NIKI. AND SHE HAS THE POWER OF ICE OR SOMETHING? WTF?

MOHINDER IS NOW TRANSFORMING INTO A SLIME CREATURE NOW? I HOPE THERE'S EXPLANATIONS FOR THIS BECAUSE, THIS WAS NOT THE MOHINDER WE LEFT OFF FROM THE S2 FINALE. I MEAN, THIS WAS LIKE AN ALTERNATE MOHINDER. THERE'S NO NOSE BANDAGE OR BRUISING. HIS HAIR'S SLICKED BACK. IDKIDKIDKIDK.

I LIKE DAPHNE. SHE'S SPUNKY.

HIRO! ANDO! AND OMG ARMAGGEDON ONCE AGAIN.

HRG AND CLAIRE REUNITED! OMG CLAIRE'S BIO-MOMMY RETURNS!!! SO MANY REUNIONS THESE TWO HOURS.

MATT'S IN AFRICA. THIS IS GOING TO BE...INTERESTING. I LOL'D WHEN HE THOUGHT HE WAS HEARING A TURTLE'S VOICE. I WAS FOOLED FOR A SECOND. HAHAHA!

MOHINDER'S VOICEOVER AT THE END OF HOUR ONE. I THINK I ORGASMED A BIT. SRSLY.

ANGELA IS SYLAR'S MOTHER? DID I HEAR THAT RIGHT??? FAN SPECULATIONS BECOME REALITY Y'ALL!

VILLAINS! OMGOMGOMG YAY!

KRING YOU HAVE SOME S'PLAINING TO DO! ANSWERS TO THINGS, AND WTF IS GOING ON WITH MAH MOMO?


(Something more coherent and thorough later, once my mind wraps around on what the hell I just saw tonight.)
 
 
 
himhilien: Heroes - Claudehimhilien on September 23rd, 2008 07:03 am (UTC)
CAPSLOCK OF DOOM!!! TIM KRING IS AN EVIL MASTERMIND AND WANTS TO FRAK WITH OUR MINDS. HE'S STROKING HIS GOATEE AS HE LAUGHS AT US.

IDK IDK IDK ABOUT MOHINDER TOO. I HOPE HE DOESN'T STAY CRAZY FOR TOO LONG. BUT IF HE DOES AND SYLAR SEES THIS, SYLAR MIGHT LIKE IT. LOL!
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 07:12 am (UTC)
HE WAS TOTALLY SITTING IN HIS BIG LEATHER CHAIR DRUMMING HIS FINGERS TOGETHER AND LAUGHING EVILLY, KINDA LIKE HOW BOB WAS IN HIS OFFICE. BTW, WHERE THE HELL DID THAT BIGASS CHAIR COME FROM?

I WANT ANSWERS TO WHAT MOMO'S BEEN UP TO AND WHY. SYLAR WOULD NOT WANT WHAT MOHINDER HAS.

CAPSSLOOOCCCKKK!!! \O/
himhilienhimhilien on September 23rd, 2008 07:19 am (UTC)
I BET HE, JEPH, GREG, JOE, ALLAN, AND THE REST OF THEM ARE DOING THIS. AMD I LOVE AND HATE THEM AT THE SAME TIME FOR IT. I HAVE NO IDEA. MAYBE BOB WANTED TO BE EMPEROR PALPATINE.

ME TOO, BB. ME TOO. BUT MOHINDER GOT HORNY AS FUCK AFTERWARDS. SYLAR WOULD LOOOOOOVVVVE THAT SIDE-EFFECT. XDDDD

I FEEL LIKE WE'LL BE DOING THIS EVERY WEEK. OMG! :D :D :D

Reposted because I am sleepy....
Renée: Sendhil Ramamurthy.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 07:26 am (UTC)
THEY ARE EVIL EVIL BASTARDS FOR DOING THIS TO ME. JUST, EEEVVIILLL!

HE TOTALLY WOULD. MOHINDER'S LIKE THE DEAN WINCHESTER OF HEROES NOW, ONE BIG HORNDOG. THAT'S ONE HELL OF A SIDE EFFECT, FO'SRS. BUT I STILL WANT ANSWERS. HIS STORYLINE BETTER MAKE SOME SENSE.

WE SO WILL. :D :D
himhilien: Heroes - Clairehimhilien on September 23rd, 2008 07:32 am (UTC)
BUT THEY'RE LOVABLE BASTARDS!

I NEED A MOHINDER/MAYA/SYLAR MEET UP WITH SYLAR GOING BATSHIT. THEN MOHINDER PWNS HIS ASS AND MAYA KILLS HIM. Y/Y? MOHINDER BETTER NOT GO VILLAIN OR ELSE I WILL CRY.

YAYZ!!!

Sleep time now. ;_;
Renéerogueslayer452 on September 23rd, 2008 07:39 am (UTC)
I WANT A MOHINDER AND SYLAR SHOWDOWN, 'SPECIALLY WITH THE KIND OF SHIT MOHINDER CAN DO NOW. WHEN HE PWND THOSE GANGSTERS I WAS LIKE "WHOAA!" BUT STILL, WTF MOMO?

\O/ \O/ \O/

(Me too. Too much to process.)
♛ part-time maenadradon_ on September 23rd, 2008 09:33 am (UTC)
I THINK MY MIND SHORTED OUT WHEN MOHINDER WAS ALL SWEATY AND SHIRTLESS. I MAY HAVE TO REWATCH THE EPISODE TO FIGURE OUT WHAT HAPPENED AFTER THAT SCENE. OMGOMGOMG.
Renée: Sendhil Ramamurthy.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 09:08 pm (UTC)
I DON'T THINK I EVEN HEARD A WORD HE SAID. ASDL;FJASLDFK
sidewayssideways on September 23rd, 2008 12:36 pm (UTC)
if sylar is another petrelli i'm gonna bust a cap in someone's ass.
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 09:09 pm (UTC)
SPOILER: EVERYONE'S A PETRELLI! MWAHAHAHAHA!!! ;D
Mary: wtf?fresleyforever on September 23rd, 2008 02:25 pm (UTC)
CAPSLOCK FTW!!!

MOHINDER WAS LOOKING HELLA SEXY IN THIS EPISODE. HE WAS LIKE SOME KIND OF HORNY SPIDERMAN!!!

WOOT FOR ANGELA!!!

AND I LIKE DAPHNE TOO!

AND YAY ELLE! OMG BOB! I WAS NOT EXPECTING THAT!

AND THERES LIKE SEASON ONE PPL RETURNING AND EVERYTHING!!

WHAAAAAAAAAAAAAAT THE HELL!

Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 09:12 pm (UTC)
CAAAPPSSLLOCCKK!! WHEEEEEE!

UNEXPECTED BOB DEATH WAS UNEXPECTED! IT WAS LIKE "O HAI BOB - BYEBYE BOB!" D:

I'M ALL WTFING ALL OVER THE PLACE. TOO MUCH SHIT PACKED IN TWO HOURS GIVES ME A MOTHERFRAKKING HEADACHE. SO MUCH NEEDS TO BE ANSWERED AND EXPLAINED AND, SRSLY MOMO, I LOVE YA BUT WTF ARE YOU DOING TO YOURSELF? HORNY AS FUCK BECAUSE HE'S SO HIGH OFF THE MAGICAL ABILITY DRUG HE DOSED HIMSELF WITH
Jenni: heroes: mo → powerlessonlyechoes on September 23rd, 2008 02:57 pm (UTC)
DSXSLUOÅ*E =(* #/?( E
?=`S^PFDJS

SO, NATHAN HAS HIS OWN HEAD!LINDERMAN NOW? KINDA AWESOME IF I DO SAY SO MYSELF. SO DOES THIS MEAN THAT NATHAN IS THE RELIGIOUS!GAIUS OF THE SHOW?
MY THOUGHTS EXACTLY. ALTHOUGH THE THOUGHT OF LINDERMAN AND NATHAN HAVING SEX IS NOT AS HOT AS SIX/GAIUS MINDFUCKERY.

UMM ANYWAYS. I LIKE MOHINDER'S DEVELOPMENT, IT'S NOT THAT BAD IMO. I LIKE IT SO FAR. ALTHOUGH MOHINDER/MAYA NOT THAT MUCH. I MISS ASEXUAL MOMO. :(

IS IT NEXT MONDAY ALREADY?
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 09:18 pm (UTC)
YYYYY, EXACTLY MY THOUGHTS.

NATHAN AND HEAD!LINDERMAN IS GOING TO BE THE NEXT BEST THING. NOT AS MINDFUCKERY AS SIX/GAIUS OBVIOUSLY BUT STILL, EPIC.

I'M STILL WTFING OVER WHAT HAPPENED WITH MOHINDER. TOTALLY NOT LIKING THE ABRUPT DEVELOPMENT OF THE MO/MAYA THING. LIKE, SRSLY? THIS IS WHAT I WAS WARY ABOUT. ASEXUAL!MOHINDER FTW.

...THOUGH IT MUST'VE BEEN FROM THE ABILITY INJECTION BECAUSE HOLY FUCK WAS HE HYPER. AND HORNY. A HYPER HORNY MOHINDER DOSED UP ON SUPERPOWER ADRENALINE. YEP. THOUGH HE'S ABOUT TO GET THAT BITTEN ON HIS ASS WHEN HE STARTS TRANSFORMING INTO IDEK WHAT HE'S TRANSFORMING INTO. MOMO, BB, LOVE YA BUT WTF?

I WANNA SEE A DARKER MOHINDER THOUGH, IS THAT SO WRONG?
Tracy: HRG SpyDaddyalexwhitman25 on September 23rd, 2008 03:08 pm (UTC)
OMGZ! I'm loving the Claire direction, like you said SO. MUCH. BETTER. than last season. And Elle has really toned it down and isn't annoying anymore!! Yayz!

Mohinder's deal reminds me so much of The 4400.

I don't know how I feel about Sylar being a Petrelli, but I'm not sure it is good. There are too damn many of them already. No more random Petrellis popping up, please.
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 23rd, 2008 09:22 pm (UTC)
CLAIRE'S FINALLY GETTING INTO THE ACTION! KIND OF WHAT I ALWAYS WANTED, AND YOU KNOW SHE'S NOT JUST GONNA SIT AROUND WHILE ALL THAT IS HAPPENING. PLUS HER NOT FEELING ANYTHING? SYLAR NOT KILLING HER, CALLING HER "SPECIAL"? SOMETHING'S UP AND I WANNA KNOW MOAR!

I KIND OF WANT TO HUG ELLE AFTER THIS. POOR GIRL, HAVING NO WHERE ELSE TO GO. ):

IDK WHAT'S GOING ON WITH MAH MOMO, BUT I WANNA HAVE SENSIBLE ANSWERS SOON. SEEING HIM HORNIER THAN DEAN WINCHESTER WAS KINDA HOT, EVEN THOUGH IT WAS TOTALLY UNLIKE HIS CHARACTER IN EVERY WAY, SHAPE AND FORM.

BUT REMEMBER? EVERYBODY IS CONNECTED! *LAUGHS EVILLY* PLUS LOTS OF INCESTUOUS OVERTONES LIKE WHOA.
(Deleted comment)
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 24th, 2008 04:00 am (UTC)
CAPSLOCK POST OF EPIC PROPORTIONS, YO.

ELLE IS LIKE A LOST LITTLE GIRL AND REALLY WANTS REVENGE. THE POOR THING, I KINDA WANTED TO GIVE HER A HUG AFTER ALL THAT. AND THIS COMING FROM SOMEONE WHO THOUGHT SHE WAS GRATING LAST SEASON!

CLAIRE MEETING ADAM WOULD BE AWESOME! I'M LOOKING FORWARD TO MORE CLAIRE GETTING INTO THE ACTION THIS SEASON BECAUSE, LAST SEASON? BOORRRIINNG. LACKLUSTER MAN. BUT NOW, WITH THIS? FUTURE!CLAIRE BEING ALL DARK. WHATEVER THE HELL IS INSIDE HER BRAIN THAT SYLAR SAW. OMGOMGOMG PLOT!

KRING IS LIKE ERIC KRIPKE WITH SUPERNATURAL AND BLONDES. BLONDES ARE LIKE, THE ULTIMATE THING DIDN'TCHA KNOW?

LOL @ THE TURTLE. I'M STILL CRACKING UP OVER IT. "OH GOD, I'M GOING INSANE" WAS A BRILL DELIVERY FROM GRUNNY. XD

TIM KRING LOVES PULLING THE INCESTUOUS OVERTONES, AMIRITE?

MOHINDER TURNING INTO A SLIME CREATURE. OR SOMETHING. IDK. MAH BABY SHOULD'VE DONE A LITTLE MORE RESEARCH TO THE AFTER EFFECTS OF HAVING A POWAH. BUT ALAS, HE'LL LEARN THE ERROR OF HIS WAYS. OF EVERYTHING THAT HAPPENED IN THIS TWO HOURS, AND THAT INCLUDES GETTING HIS NOOKIE ON. BECAUSE REALLY, WOULD THE OLD MOHINDER DO THAT IF HE WASN'T HYPED UP ON MAGICAL ABILITY CRACK? IDTS.
jello: that's rightjelost on September 24th, 2008 12:46 am (UTC)
AW GEEZ I DIDN'T READ YOUR POST BUT I SAW A WALL OF CAPSLOCK AND NOW I'M DOWNLOADING I BLAME YOU AGAIN!
Renée: Ruby. Amazing crack.rogueslayer452 on September 24th, 2008 04:01 am (UTC)
BWAHAHAA! MINE IS AN EVIL LAUGH! *INSERTS EVIL LAUGH* SEE? XD
I'm the devil. Nobody knows it.: Heroes_sendhil greg_lolsilme711 on September 24th, 2008 01:34 pm (UTC)
CAPSLOCK FTW!
ALL I CAN THINK RIGHT NOW IS OMG ANOTHER PETRELLI BROTHER AND OMG SHIRTLESS MOHINDER!
Renéerogueslayer452 on September 24th, 2008 08:08 pm (UTC)
EVERYONE'S A PETRELLI! MOHINDER IS SMEXY! SYLAR IS CREEPY! WHEE!
jellojelost on September 24th, 2008 11:57 pm (UTC)
I WATCHED THEM WOO!

SO, NATHAN HAS HIS OWN HEAD!LINDERMAN NOW? KINDA AWESOME IF I DO SAY SO MYSELF. SO DOES THIS MEAN THAT NATHAN IS THE RELIGIOUS!GAIUS OF THE SHOW?

LMFAO!!! OMG THIS IS SO TRUE IT'S FRIGHTENING HOLY SHIT HI GAIUS!
Renéerogueslayer452 on September 25th, 2008 02:50 am (UTC)
HE'S TOTES THE GAIUS OF THIS SEASON RIGHT NOW, FO'SRS.
jellojelost on September 25th, 2008 02:59 am (UTC)
BUT WAIT!

.....

does that make Linderman Six? ew.

.....

EEEWWW!
Renéerogueslayer452 on September 25th, 2008 03:21 am (UTC)
It would be highly disturbing, yes. But I've always considered that Niki was the Six of the show. Y'know, multiple versions, very sexy. ;D

BUT I AM STILL INTRIGUED WITH HOW NATHAN HAS A HEAD!LINDERMAN.