?

Log in

No account? Create an account
 
 
15 August 2011 @ 02:06 pm
DID I MISS THE PARTY?  
PEOPLE ARE GETTING INTO POTTERMORE ALREADY? PEOPLE ARE GETTING THEIR SECOND E-MAILS? WHAT IS GOING ON HERE? WHERE'S MINE? WHY CAN'T I PLAY?

Granted, I'm excited and waiting impatiently and all, but also nervous because of what House I'll be sorted into. That is pretty much the only concern I have. THIS IS SRS BSNS U GUISE! YOU HAVE NO IDEA HOW NERVE-WRECKING IT IS WONDERING WHERE YOU'LL BE SORTED INTO. D: D: D: THIS IS EVERYONE'S BIGGEST ANTICIPATION AND FEAR, AND I'M JUST ALL AHHHHHHHH!

I know, worrying about the things that truly matter in the world....
 
 
Current Mood: nervousnervous
 
 
 
Becky: HP-Harry/Luna OTP!beckytheelf on August 15th, 2011 09:09 pm (UTC)
YES THEY ARE GURL. PEOPLE ARE IN.
I HATE THEM. LOL OKAY NOT REALLY BUT I'M JUST BITTER RN.
I WANT INNNNNNNNNNNNNNNNN.
I hear it's supposed to be a mix of days getting in but so far, it's mostly the people who signed up on the first day. Holy shit, I signed up on day 5...I can't wait that long.
:( :( :(
AND PEOPLE ARE GETTING SORTED MAN. PEOPLE HAVE WANDS. THEY'RE RIDING THE GODDAMNED HOGWARTS EXPRESS LET ME IIIIIIIIIIIIIIIN.
/real world problems can suck it until I am in.
Renée: Hermione. Deathly Hallows.rogueslayer452 on August 15th, 2011 09:14 pm (UTC)
IT'S LIKE, I'M GONE FROM THE INTERNET FOR SEVERAL HOURS AND COME BACK AND SUDDENLY THERE'S PEOPLE ON TUMBLR TALKING ABOUT POTTERMORE AND SORTING AND I'M LIKE OMG WHUT JUST HAPPENED???? LOL FML

I GOT IN ON DAY 1 BUT I'M STILL WAITING FOR MY WELCOME E-MAIL. :(

JUST YOU WAIT, ONCE I GO TO BED IT'LL BE IN MY INBOX WAITING FOR ME......
kaiyotekaiyote on August 15th, 2011 09:10 pm (UTC)
OMG, YEAH! I HEARD THEY WERE STARTING TO SEND OUT THE EMAILS TODAY! OMGOMGOMG!

AND LOL I JUST WENT TO CHECK MY EMAIL AND I GOT A NEW EMAIL! ...FROM FF.NET TELLING ME SOMEONE LIKE A FIC I WROTE OR SOMETHING IDEK, IDEC.

AND OMG I'M SO NERVOUS ABOUT WHAT HOUSE I'LL GET SORTED INTO LOL.
Renée: Misha. !!!!!rogueslayer452 on August 15th, 2011 09:17 pm (UTC)
I'LL BE FOREVER CHECKING MY E-MAIL UNTIL I SEE IT, LOL

I BETCHA SOME PEOPLE ARE LIKE, LOL WHY ARE YOU ALL SPASTIC OVER AN E-MAIL/WHATEVER HOUSE YOU'LL GET INTO? IT'S JUST AN ONLINE THING RELAX. AND WE'RE BE SITTING HERE GOING, PFFT, YOU MUGGLES. YOU DON'T UNDERSTAND THE IMPORTANCE OF THIS!
philstar22: Potter: HP7 OMGphilstar22 on August 15th, 2011 09:27 pm (UTC)
There letting a few people in at a time starting this week. They don't want to let everyone in at once. I'm not sure how they are deciding the order, but a few at a time over the next month. We will all still get in at least a month before everyone else.

I'm hoping for Ravenclaw. I usually get either Ravenclaw or Gryffindor, and since the best content will be in non-Gryff houses, my fingers are crossed for Ravenclaw.
Renée: Hermione. Fight & Defend.rogueslayer452 on August 16th, 2011 02:36 am (UTC)
I figured. I thought it was going to be the setup from the first e-mail people were getting with assigned dates. But we'll just see.

I honestly don't know. I consider myself a Slytherclaw so either one of the two would be great for me, tbh.
inkstaind_dream: tudor huginkstaind_dream on August 15th, 2011 11:52 pm (UTC)
I am really curious about this whole Pottermore business. I've read about it here and there, but I don't know much about what it's all about. I've only seen the HP films but I plan on reading the books. I might join this Pottermore business if it can get you this passionate lol.

Whatever house you are in will be fabulous because they'll have you ;)
Good luck with your sorting :D
Renée: Deathly Hallows. Trio.rogueslayer452 on August 16th, 2011 02:40 am (UTC)
It's mostly an interactive way of exploring the books -- from getting sorted to taking interactive classes of sorts, and of course learning little tidbits about the world of HP that weren't featured in the books. Already some people are commenting on them on Tumblr (spoilers, I suppose) and it makes me really anxious to find out more. I think for many of us Potter fans, this is an extension to what we love and what better way of celebrating it after the final film has been released? :D

(and ngl, when the 7-day period of finding the clues happened I squealed in fangirlish delight after finding the quill and all of that, because I am that much of a Potternerd. ;p)
jaмeѕιr вenѕonмυм: hogwarts ⇨ watch me burn.stillglows on August 16th, 2011 12:52 am (UTC)
As long as my email is there when I get back from Seattle on the weekend I will be happy!

I still can't believe I got in! I was writing papers and studying all week, and the one time I check the site (at like 10:30 in the morning, so I thought all the quills would be gone) THERE IS WAS.
Renée: Hogwarts. The End.rogueslayer452 on August 16th, 2011 01:16 pm (UTC)
I just love the HP fandom and how we're all so enthusiastically excited about this. :D :D :D POTTER FANS FOREVER!
sunshine: potter: confrontationaliasagent on August 16th, 2011 12:55 pm (UTC)
I really hope I get my email today or tomorrow as I registered on the second day.

SO NERVOUS ABOUT WHERE I WILL BE PLACED TOO, though I feel fairly certain about Ravenclaw. Perhaps that's silly of me? main point is that I end up where suits me best. yes, this is as close I will ever get to a real sorting so I am all sirius business about this Where do you wanna end up?
Renée: Narcissa & Draco.rogueslayer452 on August 16th, 2011 01:19 pm (UTC)
I registered on the first day and I still haven't gotten mine. :( But it seems they're doing it rather sporadically throughout the rest of the month, since I'm sure they don't want a crash in traffic to get into the site and whatnot. Or something, idk.

I don't wanna jinx anything, but I identify myself as a Slytherclaw. So you can guess which Houses I would most prefer. ;)