Renée (rogueslayer452) wrote,
Renée
rogueslayer452

SPN 4.13 CAPSLOCK POST!


WEE!CHESTERS! WEE!SAM AND WEE!DEAN! JDM AND S1 FLASHBACKS IN THE PREVIOUSLIES! :D

OKAY, ALTHOUGH I GET THAT HIGH SCHOOL WASN'T PLEASANT FOR MOST, THE WHOLE CHEERLEADER/JOCK/POPULAR CROWD BEING VICIOUS AND CRUEL IS JUST SO STEREOTYPICAL. THOUGH LOL AT THE SLUT!COUGHING, EVEN IF IT WAS UNNECESSARILY CRUEL.

AH, GOING BACK TO 1997 - THE WEE!CHESTERS GOING TO HIGH SCHOOL, FOR A FEW WEEKS OR SO WHILE JOHN GOES ON A JOB. TYPICAL JOHN WINCHESTER (THOUGH WHY NO JDM CAMEO??? THAT WOULD'VE BEEN LIKE EPIC, F'SRS) I REALLY LIKE THEIR CHOICES FOR THE YOUNG ACTORS; WEE!DEAN WAS ALMOST EXACTLY LIKE HOW DEAN IS - NECKLACE, LEATHER JACKET, THE ATTITUDE, EVERYTHING, AND WEE!SAMMY IS THE SAME YOUNG ACTOR WHO PLAYED SAMMY IN THE CHRISTMAS EPISODE. KUDOS SHOW.

DEAN WINCHESTER = WOMANIZER SINCE 1997. XD I WONDER WHAT WOULD HAPPEN IF YOU PUT DEAN AND CHUCK BASS IN THE SAME ROOM. OMG.

I LIKED THE REVERSE ROLES - SAMMY WAS THE LITTLE RUNT WEIRDO KID IN THE BEGINNING WHILE DEAN WITH THE HOTSHOT, AND THEN EVENTS TURNED AROUND AND SAMMY WENT ALL WEE!RAMBO AND KUNG-FU'D THE BULLY'S ASS AND DEAN GOT SHOT DOWN BY THE GIRLS.

IT REALLY PLACES INTO PERSPECTIVE OF THEIR ROLES NOW - ESPECIALLY DEAN WHO DESPITE HIS COOL EXTERIOR HIDES A LOT INSIDE. THE PAIN. THE AGONY, HAVING NOTHING BUT HIS FAMILY AND HAVING TO LIVE DAY IN AND DAY OUT. UGH, THAT SCENE WITH WEE!DEAN TRYING TO SAY THAT HE'S A "HERO" AND "SAVES PEOPLE" WAS KINDA SAD, BUT I WAS SAD THAT THEY CALLED HIM SAD AND WERE SORRY FOR HIM, BECAUSE IT'S TRUE. OH DEAN. DEFINITELY THE CHUCK BASS OF SPN.

DEAN. IN GYM SHORTS. LOL! KIND OF BACKFIRES WITH HIS STATEMENT OF "SWEETHEART I DON'T DO SHORTS", AMIRITE? LOLOLOLOL

JUST LIKE THE EP TITLE, THIS WAS A HEARTFELT AFTER SCHOOL SPECIAL. OF COURSE WE ALL KNOW KIDS CAN BE VICIOUS BUT ALSO ALL KIDS HAVE THEIR OWN ISSUES AND HAVE DIFFERENT METHODS OF DEALING WTIH THOSE ISSUES. I'LL HAVE MORE META ON THAT LATER BECAUSE THIS BE CAPSLOCK AND NON-COHERENT WITH THE THINKINESS, BUT Y'ALL KNOW WHAT I MEAN.

AWWWW, SAMMY'S TEACHER WAS SO COOL AND NICE. DID ANYONE ELSE THINK THAT HE WAS THE ONE DOING THESE DEEDS? LIKE HE'D SEEN ALL THE TORMENT AND WAS TRYING TO GET BACK AT THOSE KIDS WHO BULLIED OTHER KIDS OR SOMETHING. IDK. JUST A THOUGHT THAT I HAD HALFWAY THROUGH, BUT I LIKED THE TWIST WHICH MADE SENSE.

AND I KINDA WISH I HAD A TEACHER LIKE THAT BACK IN HIGH SCHOOL. HIGH SCHOOL WAS HELL AND HAD I ONLY HAD THAT KIND OF INFLUENCE EARILER THINGS WOULD'VE GONE MORE SMOOTHLY. ALAS, LIFE IS NOT A FANTASY.

"I'M GONNA RIPS HIS GUTS OUT!" GOTTA LOVE THE DOUBLE-PLAY ON THAT LINE FROM BOTH DEANS. HEE.

IMPALA LOVE! THAT IS ALL. ♥

THIS WAS A CASTIEL-LESS EPISODE. :(((( IT MAKES ME SAD - AND SADDER THAT WE HAVE TO WAIT UNTIL SOMETIME IN MARCH TO SEE HIM!!!!! WTFRAKKING HELL, PPLS?!?! I WANTS TEH MISH MISH BACK ON SPN NAO, MKAY?!

(BUT HE WILL BE ON NIP/TUCK NEXT WEEK, TALKING ABOUT HIS TRYANNOSAURUS PENIS, SO YEAH. WE'LL BE GETTING SOME STUFF ON THAT. OKAY, MOVING ON!!! XD XD XD)

ALSO - NICE EPISODE, THOROUGHLY ENJOYED IT AND THE CREATIVENESS OF THE BRIGHT COLORED FLASHBACKS VERSUS THE DARK GRITTINESS OF PRESENT DAY STUFF - BUT MOAR ON TEH APOCALYPSE PLZ SHOW? END OF THE WORLD IS HAPPENING, CAN'T FORGET THAT BIGGER PICTURE EVEN WITHOUT TEH LOVELY HAWTASS ANGEL.
Tags: capslock post, supernatural
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 12 comments