?

Log in

No account? Create an account
 
 
16 May 2010 @ 06:00 pm
PSA: Be badass, save our shows.  
Petition to have Misha Collins be in season six of Supernatural.

Save Gabriel petition, which was posted directly after "Hammer of the Gods" aired.

Save the Seeker petition in order to give Legend of the Seeker another season. You can also go to SaveOurSeeker.com and find different campaigns, donations and other ways of promoting and supporting the show. Heck, even Terry Goodkind, the author of the Sword of Truth novels which the show is based around, fully gives his support as well. So even with the announcement of it being canceled there's still hope lingering amongst the LOTS fandom.

This is why fandom exists. It might seem like a long-shot to some but, we've proven multiple times that our voices count and can be heard if we band together and make this kind of noise.
 
 
Current Mood: working
 
 
 
Shonaille: Aaliyahkalikahuntress on May 17th, 2010 02:13 am (UTC)
Just out of curiosity, does someone know for sure Misha is not in season six?
Renée: Castiel. Guardian angel.rogueslayer452 on May 17th, 2010 02:19 am (UTC)
I don't think so. As far as I know nothing has been announced confirming anything at this point.
Tracy: Cas Don't Wanna Feel Todayalexwhitman25 on May 17th, 2010 03:31 am (UTC)
I think people are starting to get more worried now that Jim has confirmed some things on his status. And since he mentioned that he will be in the first two episodes, people know that they are working on the scripts. (I hope you don't consider that spoilery. I'd hate to blab something you didn't want to know knowledge of.) The lack of word on Misha still is gonna drive everyone crazy.
Renée: SPN. Castiel.rogueslayer452 on May 17th, 2010 03:42 am (UTC)
It's incredibly disconcerting not having any word yet, since last season they reassured us that Castiel was not only going to return but become a regular even before the S4 finale. This? Definitely has me worried more than anything.

(don't worry, that's not spoilery, it's just updates on what is happening behind the scenes, nothing to do with the general outline of S6 and such, so you're safe bb)
Shonaille: Aaliyahkalikahuntress on May 17th, 2010 03:46 am (UTC)
From their point of view though, if he isn't in it they don't want to piss off fans so early on. I think they are hoping we will wait around and see which in my mind is a shitty thing to do but I expect nothing less from the TPTB.
Tracy: Dean/Casalexwhitman25 on May 17th, 2010 04:02 am (UTC)
Phew! Glad I didn't spill anything you didn't want to know. I know some people don't like to be spoiled for casting stuff. But I thought this would put into context why people are starting to freak out a little more. I think a large portion of fandom was sorta taking it for granted that because he didn't die he'd be back next season.

The worst part is that I have ideas I'd really like them to explore with the Cas, Dean, and Sam storylines. Stuff that is more character driven and would fit with what led up to this season and where it ended. But I highly doubt they are going to go with anything close. I'd be kinda excited at the possible prospects the ending set us up with if I had any trust in the writers. I remember how excited I was for this season to start, all omg apocalypse storyline and look what they did with that.

btw, Marksha and Kurt were killing me in those con recaps. I'm gonna miss the s4/s5 cast so much.
Shonaille: Aaliyahkalikahuntress on May 17th, 2010 04:05 am (UTC)
THIS. I was shocked at the majority of fandom who assumed Castiel will be back in some capacity next season. I really hope they don't lead people astray for long, and let people know what is going on. I remember negotiations for season four took some time so most likely Misha and co. are still working on him coming back.