Renée (rogueslayer452) wrote,
Renée
rogueslayer452

  • Mood:
  • Music:

30 Days of Supernatural: Day Two

Day 02: Your least favorite character

Anna Milton

Just, ugh. I hated everything about this character from the moment she was introduced. She just had no point or purpose whatsoever, she just stood there and did nothing and was just annoying to the max. Her storyline was lame and sucked so hard that I practically pretend it never existed in the first place (I mean, grace in a tree? Seriously Kripke, seriously?) and the actress herself was just so painful to watch, such cardboard acting it was embarrassing. I've disliked characters before, but never on this kind of level of outright irrational rage that I have with her. I mean seriously, every time she appeared on the screen I wanted to punch her in the face, with her being incredibly self-righteous and acting like some special little snowflake when in reality she was incredibly irrelevant and amounted to nothing whatsoever to the show. So yeah, I'm glad they killed her off as brutally as they did. Good riddance.

ALSO? BITCH KILLED URIEL. URIEL WAS FAR MORE INTERESTING OF A CHARACTER THAN HER STUPID ASS, BECAUSE AT LEAST HE HAD PERSONALITY AND WAS PRODUCTIVE AND SHIT, OH AND THE ACTOR COULD ACTUALLY ACT AND NOT BE SO DAMN WOODEN WITH EVERYTHING. UGH WHY SHOW, WHY GET RID OF FANTASTIC CHARACTERS ONLY TO KEEP THE STUPIDLY WEAKEST ONES? FFS GET YOUR PRIORITIES STRAIGHT SHOW, JFC. >:/

Runners up: Lisa, who is to a lesser extent because I liked her before they meaninglessly brought her back to fuck everything up with her character. For that I blame the writers. -__- Ruby v2.0 because that was such a disappointment and letdown from how awesome she had been in the third season. Also Grandfather Campbell, because he's a sketchy douchebag who needs to get his story straight. In fact, most of the Campbells really I just don't like in general. I also have to say Sam Winchester in these later seasons. I don't hate him, but I don't love him either. I'm mainly just indifferent towards Sam these days, which might get me burned at the stake for saying so in this fandom, but that's just how I feel.


Rest of the 30 Days of Supernatural Challenge.

In slightly more upbeat news, upcoming episode spoilers are happy-making. \O/ I love that Jim Beaver is kinda like the Gossip Girl of the entire SPN fandom. He just likes revealing all sorts of stuff, and thinking he might not get in trouble for it. ;p COME TALK WITH ME ABOUT THIS BBS, LET US SPECULATE AND MAKE CRACK THEORIES ON THIS!
Tags: 30 day challenge, spoilers (except not really), supernatural
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 39 comments